Niet altijd even gemakkelijk om je weg te vinden tussen de verschillende aanrekeningen. Via TV VLAANDEREN, doen wij er alles aan om je het leven zo gemakkelijk mogelijk te maken en dit is waarom we je aanraden om je aanrekeningen online te betalen. Hoe? Via Mijn TV VLAANDEREN op onze website. Nog nooit gedaan? Je weet niet hoe? Geen paniek, we leggen je hier alles uit.
Om je aanrekeningen te beheren via TV VLAANDEREN bieden we je twee mogelijkheden aan: via Europese domiciliëring of via bankoverschrijving. Dit artikel is gericht naar klanten die voor de tweede optie hebben gekozen, namelijk degene die betalen via bankoverschrijving.
Misschien dat je tot nu toe je aanrekeningen ging betalen bij de bank of via je mobiele applicatie/PC. Dit kan, maar wij zochten naar een procedure die nog sneller en gemakkelijker is.
Via overschrijving, moet je al je betaalgegevens manueel invullen. Dit duurt langer en daarbovenop maak je nog kans om fouten te maken. Dit is waarom we je aanraden om je aanrekeningen direct online op onze website via jouw Mijn TV VLAANDEREN te betalen.
Het is de gemakkelijkste en snelste manier. Zeker proberen.
Nog meer... Al de gegevens van de aanrekening staan al voor je ingevuld. Het enige wat je moet doen is je aanmelden, je betaalmethode kiezen en betalen.
Stap 1 : Meld je aan via Mijn TV VLAANDEREN : MIJN TVV
Stap 2: Klik op "Mijn aanrekening". Als je een openstaand saldo hebt, wordt dit hier getoond. Wil je direct naar aangewezen pagina klik op deze link: Betaal nu.
Stap 3: Via "Specificatie" kan je de aanrekening in detail zien en kan je een pdf-formaat downloaden.
Stap 4: Al de nodige informatie is al ingevuld. Kies enkel nog je betaalmethode en je kan betalen.
Opgelet: Het kan gebeuren dat je een aanrekening vergeet te betalen. In dit geval sturen we je een herinnerings- sms en e-mail. Deze sms en e-mail hebben een directe link die naar Mijn TV VLAANDEREN verwijst. Klik op de link, vul je gebruikersnaam en wachtwoord in je krijgt toegang tot mijn "Mijn aanrekeningen". Zo kan je gemakkelijk betalen.
Waarom raden we je aan om online te betalen? Het is gewoon de gemakkelijkste en snelste manier om te betalen! Daarnaast, als je veel vertragingen hebt met betalingen en TV VLAANDEREN verplicht is om verschillende services te deactiveren, ben je na 30 minuten terug geactiveerd worden als je online betaalt via Mijn TV VLAANDEREN.
Als je echter verkiest om te betalen via bankoverschrijving, hou er rekening mee dat het 2 à 3 dagen kan duren voor je terug kan genieten van al je TV VLAANDEREN diensten.
Heb je nog vragen over online betalingen van je aanrekening via Mijn TV VLAANDEREN, dan nodigen we je uit om onze klantendienst te contacteren via het nummer 02/790 2 790. Onze agenten helpen je daar met plezier verder.